Salut

Des del servei de salut es treballa per ajudar a la ciutadania a cobrir les seves necessitats en matèria de salut. Promoure campanyes de vacunació, preveure campanyes d’esterilització d’animals, executar plans de desratització, etc.

Donada la situació viscuda arreu després de la pandèmia és més important que mai estar alerta i ajudar als serveis de Salut del municipi i de la Generalitat a preveure situacions de risc per la salut de les persones.

Notícies
  • Donació sang 2 octubre 2023 Dona sang, dilluns 2 d'octubre de 2023 20/09/2023

    Dona sang, dilluns 2 d’octubre a Els Hostalets de Balenyà

    •  Per poder mantenir les reserves de sang en un estat òptim, s’espera que prop de 70 persones vinguin a donar sang i plasma a La Sala de Cultura de la Llar del Jubilat
    • A més, en aquesta campanya, els menors de 40 anys també podran apuntar-se al Registre de Donants de Moll d’Os
    • Des de l’Ajuntament, l’Associació de donants de Sang d’Osona i el Banc de Sang animem els veïns i veïnes a donar sang.
    • Cada dia fan falta 1.000 donacions de sang per donar resposta a les necessitats dels pacients 
  • Donació de sang 21 gener 2023 Campanya de donació de sang i plasma 10/01/2023

    Enguany, la primera campanya de donació de Sang del 2023 coincidirà amb la Festa Major de Sant Fruitòs i és farà el dissabte 21 de gener de 2023 durant tot el dia a l'Edifici de La Pista.

    En aquesta ocasió, també es podrà donar plasma.

  • Caminades salut 2022 T'apuntes a caminar? Balenyà recupera el programa de salut per a tothom. 25/08/2022

    La 9a edició del Programa de Promoció de la Salut per tothom es recupera després de 2 anys sense realitzar-se.

Més notícies
Agenda
  • Donació de sang 2 d'octubre de 2023 Donació de sang, dilluns 2 d'octubre de 2023 02/10/2023

     

    Dona sang, dilluns 2 d’octubre a Els Hostalets de Balenyà

    • Per poder mantenir les reserves de sang en un estat òptim, s’espera que prop de 70 persones vinguin a donar sang i plasma a La Sala de Cultura de la Llar del Jubilat
    • A més, en aquesta campanya, els menors de 40 anys també podran apuntar-se al Registre de Donants de Moll d’Os
    • Des de l’Ajuntament, l’Associació de donants de Sang d’Osona i el Banc de Sang animem els veïns i veïnes a donar sang.
    • Cada dia fan falta 1.000 donacions de sang per donar resposta a les necessitats dels pacients
  • Ruta del Pla de Balenyà Ruta del Pla de Balenyà 08/10/2023

    El mas el Pla de Balenyà fou una de les propietats més importants de la Plana de Vic. En
    destaca la gran casa pairal, una antiga masia d’origen medieval, ja documentada al segle XII, reconstruïda al llarg dels segles. En les seves propietats hi trobem masos, com mas Hospital i la Teularia. Moltes cases del singular barri de la Cogullada manaven camps propietat del Pla.

     

     

Més actes
Equipaments