INSTRUCCIONS:Per a poder fer aquest tràmit, és necessari:• Tenir el programa gratuït Adobe Reader instal·lat a l’ordinador. El pots descarregar aquí:
https://get.adobe.com/es/reader/• Tenir un certificat digital instal·lat en el navegador. Podeu veure com aconseguir-lo i instal·lar-lo en aquest enllaç:
https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/obtener-certificado-software
Si compliu els dos punts anteriors, seguiu les següents instruccions:• Obrir el/s document/s annex/es i guardar-lo/s en el vostre ordinador (els trobareu al peu d’aquesta pàgina en l’apartat DOCUMENTS RELACIONATS).
• Ompir el/s document/s annex/es i signar-los digitalment. Al signar-los, us demanarà que els torneu a guardar.
• Prémer l’enllaç ACCEDIU AL TRÀMIT ONLINE.
• En l’apartat DESTAQUEM, clicar en l’enllaç INSTÀNCIA GENÈRICA.
• Cliqueu EMPLENEU LA SOL·LICITUD.
• En aquest punt us farà identificar. Cliqueu l’opció CERTIFICAT DIGITAL: IdCAT, DNIe, ALTRES.
• En la finestra emergent, prémer CONTINUAR.
• En la següent finestra emergent, s’indicaran els certificats digitals que teniu instal·lats en el navegador. Escolliu el que voleu fer servir i premeu D’ACORD.
• Ompliu la instància i en l’apartat DOCUMENTS RELACIONATS, cliqueu ADJUNTAR-HI DOCUMENTS. Navegueu fins on teniu el/s document/s annex/es que heu omplert abans (un per un) i adjunteu-los.
• Un cop la instància plena i el/s document/s adjuntat/s, premeu CONTINUAR i signeu la instància.
NOTA: aquestes instruccions poden variar en funció de la configuració i del programari instal·lat en el vostre ordinador.
ACCEDIU A TRÀMITS ONLINE